IMG_0126Vorige week donderdag ging ik gewapend met een bos bloemen en een groot doos “dank je wel” chocolaatjes op bezoek bij Wim en Bets Honings.
Een van de trouwste klanten van Westerveld Installatietechniek.
Dochter Loes en een grote knuffelhond die niet te veel aangehaald moest worden (omdat hij anders heel knuffelachtig ging worden) waren ook aanwezig!
Er wordt gezellig gekletst over van alles en nog wat. Zoon Thijs die ook de hulp ingeschakeld heeft bij Westerveld met zijn keuken, onze servicemonteur Marcel die bij Wims broer in de klas heeft gezeten en de ouders van Hans komen ook aan bod.
Ik had een lijst met vragen gemaakt maar die heb ik niet nodig gehad want tijdens een gezellig gesprek, onder het genot van een kopje koffie zijn al mijn vragen al onopgemerkt beantwoord.

De reden van het bezoek was, dat Wim en Bets toch wel hele trouwe klanten zijn. Sinds 2002, 17 jaar, dus dat verdient wel een bloemetje!

“Toen Hans nog 3 dagen bij de baas werkte en 2 dagen voor zichzelf begon te werken” begint Wim te vertellen, “is hij bij ons in Luyksgestel als een van de eerste met de verbouwing mee komen helpen”. Hij heeft het volledige leidingwerk gedaan.
“Hans er lekt wat” of “de tegelzetter gaat door de leidingen heen”, vertelt Wim, “dan belde je Hans op en binnen 10 minuten stond hij er”. “En nog steeds” vult Bets aan.
Kleinere, lokale bedrijven, zoals Westerveld Installatietechniek hebben toch hun voorkeur ”omdat ze ook voor kleinere karweien langskomen en niet zo moeilijk doen”, vindt Wim.

Erg leuk om de positieve verhalen van trouwe klanten te horen! En ook erg leuk dat ik ze een keer in het zonnetje heb mogen zetten!

Dank je wel Wim en Bets, op naar de volgende 17 jaar!